A proto tady metro nikdy nebude. I toto je jeden z claimů série nových videí propagujících brněnské podzemí. Autorem je design studio Street Dog.
Tři videa, tři bytosti, tři příběhy, jedno město
Série videí na stopáži jedné minuty rozehrává situace obyčejného života v Brně. Souběžně, v dolní polovině obrazovky, ale rozvíjí příběhy tajuplného světa pod povrchem.
Dle autora nápadu a tvůrce videí Ondřeje Doležala ze studia Street Dog hledají videa odpovědi na základní otázky spojované s životem pod povrchem města: „Kam to vede? Jak je to hluboko? Je tam někdo? Viděl jsi to? Co to bylo? Je to pravda?
Nevím, slyšel jsem to. Dějí se tady divný věci, nahoře i dole, které nejdou vysvětlit. Proto je tohle město tak výjimečný.
Paranormální město a paranormální lidi.“ Studio Street Dog stojí i za videi k destinační kampani Brno True Story, včetně kontroverzního a marketingově úspěšného počinu Love&Hate Brno se zpěvačkou Muchou.
Brněnské podzemí na vzestupu
Nová videa vznikají v době, kdy se z brněnského podzemí stává zásadním destinačním lákadlem s řadou novinek. „Připravujeme otevření nové moderní multimediální expozice Ohnivý kůň a drak ve Sklepě pod Novou radnicí, dříve Mincmistrovském sklepě.
Po komplikacích spojených s válkou na Ukrajině budeme moct zpřístupnit kryt Denis, a na podzim, ve spolupráci s Magistrátem města Brna, plánujeme otevření Vodojemů na Žlutém kopci. Co místo, to jiná emoce a zážitek,“ doplňuje Janulíková.
Z tohoto důvodu se také obsah videí neváže ke konkrétním místům, ale fenomén popisují obecně a s nadsázkou.
V rámci ucelené marketingové kampaně plánuje TIC BRNO podporu videí na sociálních sítích, konkrétně YouTube, Instagram a Facebook. Budou také umístěna na novém webu podzemibrno.cz.
Ten byl spuštěn v polovině července a jsou na něm přehledně popsána jednotlivá místa, která mohou zájemci v Brně navštívit. Kromě praktických informací obsahuje i zajímavé informace o historii brněnského podzemí, to vše doplněno kolážemi fotografií.
Web je spuštěn v české i anglické jazykové mutaci a umožní tak navazující online kampaň v České republice i v zahraničí.
FOTO: TIC BRNO